Successhistorier.

Vi har samarbejdet med e-commerce brands om at skabe vækst og overvinde udfordringer. Få et indblik i nogle af de resultater, vi har skabt sammen med vores partnere.

Vækst på tværs af produktporteføljen.

René Fris ønskede at skabe opmærksomhed omkring hele deres produktudvalg og ikke kun deres hero-produkt. Målet var at nå ud til et bredere publikum og øge salget på tværs af sortimentet – samtidig med, at ROI’en skulle forblive stærk.

Vi gentænkte deres tilgang ved at lancere en ny, konverteringsoptimeret hjemmeside, optimere deres e-mail flows og overtage styringen af deres betalte annoncering.

97

Omsætning

35

Konverteringsrate

28

Returnerende kunder

Fra community til kunder

Girls Are Awesome havde et stærkt community, men kæmpede med at omsætte den til mersalg. Deres tidligere trafikstrategi ramte ikke målgruppen præcist nok, hvilket resulterede i lavere relevans og konvertering. Vi trådte ind og finjusterede målretningen, forenklede deres annonceopsætning og udnyttede deres aktive e-mailliste.

Ved at fokusere på at tiltrække den rette trafik oplevede vi en stigning på 119% i salg allerede den første måned. Med målrettet trafik og en strategi, der forvandlede fællesskabets medlemmer til kunder, skabte vi en solid vækstplatform for brandet.

4.6

ROAS

119

Omsætning

29

CPA

Pre-launch der skabte momentum.

For at sikre en stærk lancering af grip-sok brandet Pointe Studio i Danmark udviklede vi en strategisk pre-launch plan.

Vi lukkede midlertidigt hjemmesiden for at skabe forventning, samlede leads og opbyggede spænding gennem en række af engagerende e-mails. Dette holdt potentielle kunder engagerede og klar til at købe ved lanceringen.

Pointe Studio kom ind på markedet med momentum og en købeklar målgruppe.

81

Pris per lead

8.3

Konverteringsrate*

22.9

Email CTR

*Konverteringsrate på launch dagen.

Skal du være den næste?

Anmod om en gratis eCommerce analyse, så vi kan undersøge potentialet for at tage dit brand til næste niveau – helt uforpligtende.